Direktlänk till inlägg 24 augusti 2014

?

Av Celeste Nelson - 24 augusti 2014 23:46

Ligger för tillfället i sängen och halvt lipar över att det är måndag imorgon och jag ska gå upp halv sex!
You jelly? Pendlat en vecka och är redan trött på det, men men.
Idag vaknade jag typ 12 av att min kusin spolade med vattenslang på mitt fönster, strax efter kom hon upp på mitt rum och ylade och kastade popcorn på mig. Normalt, ja.
Sen gick jag upp, käkade, kollade film, käkade, stack och köpte cigg och massa glass till mig och min babe som kom runt 8.
Vi kollade film, käkade lite och umgicks, han stack nyss och saknaden är redan för stor haha.
Nu ska jag hoppa in i duschen sen sova, natti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Celeste Nelson - 26 september 2014 17:53

Hola! Idag har jag varit i skolan, men inte på lektionerna haha. Fett onödigt ja, men mådde helt illa och kunde knappt röra på mig. Har jobbat igen lite med marknadsföring då jag ligger efter en del. När jag kom till stan i väntan på bussen så träf...

zzZ

Av Celeste Nelson - 22 september 2014 22:32

Ligger i min säng, i mitt rum som ser ut som tredje världskriget. Är hur trött som helst, slutade 3 idag och sedan stack jag hem till min älskling och drack kaffe, kollade film och bara umgicks. Sedan stack jag till mamma som är sjuk en liten stund o...

Av Celeste Nelson - 22 september 2014 09:36

Sitter för tillfället i skolan och väntar på att nästa lektion ska börja. Idag slutar jag nog 3?? Mitt schema är typ det efterblivnaste som finns. Min dag består utav 5 svenska lektioner och en lektion i marknadsföring. Älska svenska. Är helt död så ...

:))

Av Celeste Nelson - 16 september 2014 07:47

Min ursäkt får bli skolan, måste skärpa mig med skrivandet slash bloggandet haha. För tillfället sitter jag på bussen på väg till skolan, hur trött som helst finns inte ord för det. Slutar 1 idag så ska inte klaga, sen ska jag utav tvekan hem och s...

..

Av Celeste Nelson - 10 september 2014 19:15

Man har väl upptäckt att man inte är så jättebra på att skriva inlägg och så men har inte så hyfsat mycket tid till de hela även om de bara tar ca 5 min att skriva ngt. Denna veckan har jag gått i skolan hela dagarna ungefär sedan blir de bara att ma...

Presentation


Mitt namn är Celeste. Är en 16 årig tjej som bor i blekinge. Kommer skriva lite om mitt liv, min vardag osv. Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards