Alla inlägg under augusti 2014

:))

Av Celeste Nelson - 30 augusti 2014 19:54

Hejsan :))
Har haft fullt upp ett tag nu när skolan börjat osv, inte haft så mycket att skriva om. När de är skola är jag inte hemma förens 5-6 och då blir det mest att jag äter och stänger in mig på rummet typ, idag är de lördag och jag och min bf vaknade inte förens 4-5, har ätit lite mat och nu kollar jag Disney och han är helt inne i datan.
Vi ska ut och gå en sväng snart och sedan blir det nog att kolla film och äta gott. Skriver sen eller imorrn.
Shoo

3 asintressanta bilder från veckan :p

?

Av Celeste Nelson - 24 augusti 2014 23:46

Ligger för tillfället i sängen och halvt lipar över att det är måndag imorgon och jag ska gå upp halv sex!
You jelly? Pendlat en vecka och är redan trött på det, men men.
Idag vaknade jag typ 12 av att min kusin spolade med vattenslang på mitt fönster, strax efter kom hon upp på mitt rum och ylade och kastade popcorn på mig. Normalt, ja.
Sen gick jag upp, käkade, kollade film, käkade, stack och köpte cigg och massa glass till mig och min babe som kom runt 8.
Vi kollade film, käkade lite och umgicks, han stack nyss och saknaden är redan för stor haha.
Nu ska jag hoppa in i duschen sen sova, natti

Av Celeste Nelson - 23 augusti 2014 17:38

Hej igen, kom hem från Kristianstad för en stund sen. Kusinen fyller 13 idag så blev lite Thai och shopping till henne. Och ett par mysbyxor till mig. Resten av kvällen blir de nog bara till att sitta hemma, kolla film och ta de lugnt.
Har vart uppe sen 6 imorse haha så är rätt så död i både huvudet och kroppen. Sängen får bli min kompis ikväll. Ciaoo!

Bild på maten vi käkade och byxorna jag köpte haha.

?

Av Celeste Nelson - 23 augusti 2014 08:45

Så hur börjar man? Hej?
Haha, har funderat på i flera år på att börja blogga men har aldrig vetat om vad eller så har de bara blivit att jag inte tagit tag i det. But here I am!
Kommer skriva om min vardag och allt möjligt som jag känner för att skriva om.
Nu är det ju så att klockan är 20 i 9 på morgonen och det är LÖRDAG. Sjukt ha?
Så med andra ord, ska gå och lägga mig nu, skriver förmodligen sen.
Ciao ??

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Celeste. Är en 16 årig tjej som bor i blekinge. Kommer skriva lite om mitt liv, min vardag osv. Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards